Landolóoldal-tervezés

Landolóoldal-tervezés

A landoló oldal kifejezést leginkább “koncentrált eladásnak” lehetne fordítani. Nézzünk gyorsan egy példát?

Vegyünk egy céget, akik állateledelek forgalmazásával foglalkoznak. Rendelkeznek egy weboldallal, amelyet a keresőben meg is lehet találni. Az most mindegy, hogy hirdetéses vagy természetes módon vannak jelen, de a Google kilistázza.

Kattintás után a főoldalra jutunk, ahol keresgélés után találunk egy olyan terméket, amely nagyjából megfelel nekünk. Itt körülbelül mennyi esély van arra, hogy azonnal vásárol? Hány kattintást kellett megtennie? Mennyi időbe telt ez Önnek? Miben különbözött a weboldala a konkurenciától?

Nézzünk egy landoló oldalas megoldást!

A keresőben nem a huszadik állateledelt reklámozó céges weboldal az Öné. Sőt az Öné nincs is optimalizálva arra, hogy "álladeledel". Túl nagy a konkurencia, egy kattintás ára nagyon magas. Ön okosabb és arra optimalizál, hogy “állateledel fehérje érzékeny kutyáknak”. Mi az előnye?

Erre a keresőszóra egyedüli, nincs konkurencia, tehát minimálisak a költségek, és sokszoros az esély, hogy kattintsanak. Lehet, hogy kevesebben írják be, de a keresők 90%-át Ön viszi el. Tehát gyakorlatban ugyananyi látogatója van, de olcsóbban. És még csak most jön az igazi előny.

Nem a főoldalra irányítjuk az érdeklődőt, hanem egy olyan elszeparált landoló oldalra, ahol kifejezetten az őt érdeklő témával foglalkozunk: a fehérje érzékeny kutyusoknak szánt eledelről. 

Hitelességnövelő elemek előnye

Olyan ügyfélvéleményeket írunk, amelyek alátámasztják, hogy ez az eledel kiváló. Orvosi bevizsgálásról szóló iratokat mutatunk be. Boldog és szaladgáló kutyusokról teszünk fel videót. Összeszedjük az összes olyan elemet, amellyel bebizonyítjuk, hogy egyedülállóan jó a termékünk. 

Ráteszünk egy lapáttal azzal, hogy csomagot és upsell terméket kínálunk, azonnali megrendelésre ösztönzünk és természetesen emeljük az árat, mivel összehasonlíthatatlan a termékünk a többiekével.

Mennyi az esély, hogy itt vásárol? Mennyi az esély, hogy a konkuenciával összehasonlítható? Mennyi plusz pénzt tud így elkérni? Milyen szinten érzi a vevő azt, hogy ez a cég tudja, hogy neki mi kell? Milyen szinten térül meg a beruházása és milyen gyorsan?

Kiemelt referenciák

Orha Művek Kft céges weboldal

Egy olyan céges weboldalt szerettünk volna elkészíteni Orha úr számára, amely hűen mutatja be az érdeklődőknek az Orha Műveket. Elsődleges volt, hogy a referenciákat kiemelten kezeljük. Nagy felbontású képek, releváns ügyfélvélemények, térképes elhelyezés támasztják alá, hogy nem csak országos szinten, hanem egy nemzetközileg is sikeres cég weboldalán járunk. Mindez lényeges, hisz nem csak egy bemutatóoldalt szerettünk volna készíteni, hanem egy önállóan értékesíteni képes rendszert. Így Google Adwords hirdetésekhez kapcsolható, láthatatlan landoló oldalak is helyet kaptak a honlapon belül.

EventNav

Információ. Okostelefonokon.

Marketing szemlélet

A Webness Webügynökséggel nagyon könnyű együtt dolgozni. Precízek, kreatívak és nem kell mindent a "szájba rágni", ami jelentősen megkönnyíti a munkát. Elég megbeszélni az alapokat egy projektnél, a részleteket pedig marketing szemlélettel megoldják, a legjobb módon.

Balla-Seethaler Tamás - Seethaler Consulting Kft

Balla-Seethaler Tamás

ügyvezető igazgató Seethaler Consulting Kft

Lelkesek, elhivatottak

Nem futószalagszerűen csináltatok nekem egy weblapot, hanem agyaltatok is a minél jobb megoldásokon. Lelkesek, elhivatottak vagytok, ajánlani foglak másoknak, mert tudom, hogy a legjobbat próbáljátok majd nyújtani nekik is.

Orha József - Orha Művek Kft.

Orha József

ügyvezető igazgató Orha Művek Kft.
Hívjon most!
Szikora Marcell

06-70/702-15-30

Szikora Marcell

vezető fejlesztő

"Garantálom, hogy kézzel fogható eredményekre váltjuk elképzelését. Hívjon most!"

Hagyományos VS marketing alapú weboldalak

Hagyományos, vagy marketing alapú weboldal a nyerő? Sok tényező befolyásolja a kérdést. Miért drágább az egyik a másiknál? Megéri-e befektetni egy céges honlapba? Miért fontos a vevői életciklus?

Így teszteld a weboldaladat

Egy brand felépítése, egy cég sikerre vitele nem olyasmi, ami elsőre hiba nélkül végigvihetnénk. A hibából azonban tanulhatunk, ráadásul akár anélkül, hogy ebből kárunk származna.