Weboldal

Weboldal

Weboldalkészítési irányelveink különböznek a versenytársainktól. Az árajánlatkérők nagy részének igazából nem weboldalra van szüksége. Vagyis inkább úgy fogalmazok, hogy nem egy klasszikus weboldalra van szüksége.

Tehát az általános kérés egy szolgáltatások/bemutatkozás/referenciák oldalakból álló kombináció, ami abban az esetben lehet megfelelő, ha egy online katalógusként szeretnénk használni a weboldalunkat.

Mi viszont ennél többet látunk egy weboldalban.

Cégek számára olyan bemutatkozó honlapot javaslunk, amely nem csak behozza a potenciális ügyfelet, de megragadja őt és a lehető legeredményesebb módon kezeli őt. Pont, mint egy kiváló értékesítő.

Van megoldásunk azok számára is, akik kifejezetten egy szolgáltatást, vagy terméket szeretnének eladni. A landoló oldalak segítségével lézerként lőhetjük ki a potenciális vásárlókat az interneten.

Tehát olyan vevőszerző weboldalakat építünk, amelyek nem csak állnak az internet egy sarkában, hanem robotként tevékenykednek, részt vesznek az értékesítésben és a reklámozásban.

Olyan technológiákat használunk, amelyek segítségével az internetet használók közül a lehető legtöbbet el tudunk érni. Hamarosan az okostelefonok és a tabletek teljesen átveszik az uralmat az asztali számítógépek fölött. A reszponzív weboldalak technológiájával ez a közeg is teljes mértékben kiszolgálható.

A marketing- és értékesítésorientáltság, illetve a mobilbarát megvalósítás tükrében készítjük el Wordpress oldalainkat, illetve webáruházainkat is. 

Különleges termékünk egy kifejezetten a fogászati szcénában dolgozók számára készült honlapcsomag, amelyet fogorvosok, fogászat centrumok igényei alapján alakítottunk ki.

Rendelkezünk eszközökkel azok számára is, akik mernek nagyot álmodni. Közösségi oldalakat bármilyen tematika alapján el tudunk készíteni. Az azonnali chat és levelezési funkció, az üzenőfal használata, a képek megosztása és akár az élő videokonferencia mellett számos érdekes funckió beépíthető.

 

Céges bemutatkozó weboldal

Vége annak az időszaknak, amikor automatikusan előnyt jelent az a tény, hogy van egy weboldalunk. A mai kor felhasználójának több kell.  Általános az a gondolat, hogy a cégvezetők a honlapokra úgy gondolnak, mint egy katalógusra vagy prospektusra. Az pedig még nagyobb gond, hogy úgy is használják. Tehát kizárólag annak a kezébe nyomjuk bele, aki betér hozzánk. Kizárólag üzletkötés közben hivatkozunk rá. Ráadásul alig frissítjük. Több éve ugyanaz a tartalom, a felépítés pedig még régebbi.  Mitől működik jól egy céges weboldal manapság? Mint minden marketing eszköz, így a weboldal is akkor működik jól, ha van értékesítési stratégiánk. Azaz megvannak a lépések, hogy egy potenciális vásárlóval ki melyik fázisban mit csinál egy folyamaton belül. Ha tehát folyamatokban gondolkozunk, akkor megtalálhatjuk azokat a pontokat, ahová a weboldalt, mint értékesítőt be tudjuk illeszteni. Például ez azt jelenti, hogy a potenciális ügyfelek az oldalra kerülnek, onnan pedig továbbmennek. Jó esetben tovább az értékesítési csatornán a konkrét vásárlásig, kevésbé jó esetben pedig abba a körkörös folyamatba, ahol keringtetjük őket az interneten, amíg vissza nem térnek és be nem csúsznak vásárolni - ez a remarketing. A legkevésbé jó eset az, hogy sosem költ nálunk egy forintot sem, de nem ez a legrosszabb.  A legrosszabb eshetőség A legrosszabb az, ha egy potenciális vásárlót elengedünk. Akit egy megfelelően működő automatikus értékesítői céges weboldal behozott volna a boltba, de mi nem rendelkezünk ilyennel.  Képes a weboldala arra, hogy kiszűrje és tálcán kínálja a legjobb vásárlókat?

Landolóoldal-tervezés

A landoló oldal kifejezést leginkább “koncentrált eladásnak” lehetne fordítani. Nézzünk gyorsan egy példát? Vegyünk egy céget, akik állateledelek forgalmazásával foglalkoznak. Rendelkeznek egy weboldallal, amelyet a keresőben meg is lehet találni. Az most mindegy, hogy hirdetéses vagy természetes módon vannak jelen, de a Google kilistázza. Kattintás után a főoldalra jutunk, ahol keresgélés után találunk egy olyan terméket, amely nagyjából megfelel nekünk. Itt körülbelül mennyi esély van arra, hogy azonnal vásárol? Hány kattintást kellett megtennie? Mennyi időbe telt ez Önnek? Miben különbözött a weboldala a konkurenciától? Nézzünk egy landoló oldalas megoldást! A keresőben nem a huszadik állateledelt reklámozó céges weboldal az Öné. Sőt az Öné nincs is optimalizálva arra, hogy "álladeledel". Túl nagy a konkurencia, egy kattintás ára nagyon magas. Ön okosabb és arra optimalizál, hogy “állateledel fehérje érzékeny kutyáknak”. Mi az előnye? Erre a keresőszóra egyedüli, nincs konkurencia, tehát minimálisak a költségek, és sokszoros az esély, hogy kattintsanak. Lehet, hogy kevesebben írják be, de a keresők 90%-át Ön viszi el. Tehát gyakorlatban ugyananyi látogatója van, de olcsóbban. És még csak most jön az igazi előny. Nem a főoldalra irányítjuk az érdeklődőt, hanem egy olyan elszeparált landoló oldalra, ahol kifejezetten az őt érdeklő témával foglalkozunk: a fehérje érzékeny kutyusoknak szánt eledelről.  Hitelességnövelő elemek előnye Olyan ügyfélvéleményeket írunk, amelyek alátámasztják, hogy ez az eledel kiváló. Orvosi bevizsgálásról szóló iratokat mutatunk be. Boldog és szaladgáló kutyusokról teszünk fel videót. Összeszedjük az összes olyan elemet, amellyel bebizonyítjuk, hogy egyedülállóan jó a termékünk.  Ráteszünk egy lapáttal azzal, hogy csomagot és upsell terméket kínálunk, azonnali megrendelésre ösztönzünk és természetesen emeljük az árat, mivel összehasonlíthatatlan a termékünk a többiekével. Mennyi az esély, hogy itt vásárol? Mennyi az esély, hogy a konkuenciával összehasonlítható? Mennyi plusz pénzt tud így elkérni? Milyen szinten érzi a vevő azt, hogy ez a cég tudja, hogy neki mi kell? Milyen szinten térül meg a beruházása és milyen gyorsan?

Webshopkészítés

Egy jól működő webáruháznak 3 fő összetevője van: kiszámítható vevőszerzés, stabil üzemű és felhasználóbarát weboldal, illetve megfelelő minőségű termékek és talpraesett ügyfélszolgálat. A 3 tényező egy folyamatot is alkot, amelyet nekünk tervezéskor figyelembe kell venni. Honnan érkezik a vevő? A webshop melyik részére irányítjuk? Mit kínálunk neki? Milyen eszközökkel nyerjük el a bizalmát? Hogy tudunk számára még olyan termékeket kínálni, amelyeket nagy valószínűséggel szívesen vásárol meg plusszban? Ezek mind olyan részletek, amelyeket a tervezéskor már tisztán kell látni.  Vevőszerzés A vevőszerző rendszerünk rengeteg csatornán keresztül áramoltathatja be az érdeklődőket. Ez lehet online vagy offline megoldás is, attól függően, hogy a célcsoportunkat hol lehet elérni a leghatékonyabb módon.  Talán a legklasszikusabbak a Facebook vagy a Google Adwords hirdetések, de egyéb banneres reklámokat is használhatunk. Illetve ott vannak a PR cikkek, amelyeket hasonló témakörben íródó online blogokon is elhelyeztethetünk. Tehát van forgalom a weboldalon. Ez már egy bizonyos összegbe került számunkra. Ezután már nem mindegy, hogy ezen az összegen lézengő látogatókat, vagy nagy értékű vásárlókat irányítottunk a webáruházunk termékeire. A webshop minősége Az oldal lassú, vagy éppen nem elérhető. A termékekről alig vannak képek, de azok is kis méretűek és homályosak. Túl van bonyolítva a rendelés és regisztrációs emailek hadát kell visszaigazolni ahhoz, hogy tudjunk rendelni egy apró terméket. Az eredmény az, hogy a vevőszerzésre elköltött pénz az ablakon távozott. Magyarul elsődleges az, hogy technikailag és használhatóság szempontjából kifogástalan legyen az oldal. Nem is beszélve arról, hogy manapság az okostelefonokról internetezők és vásárlók megelőzték az asztali számítógépet használókat. Tehát, aki nem készül fel arra, hogy mobilon is megfelelően működjön az oldal, az a vevők több, mint felét elvesztette. Mintha a boltjába csak minden második embert engedne be. A kiszolgálás Az ügyfélszolgálat az utolsó nagy pillér, amelyen sok múlhat. Ha esetleg nem került fel egy termékhez bizonyos információ, ami a vásárló számára fontos lenne, akkor telefonál. Ha telefonál, akkor azonnali információra van szüksége. Ezen az információn áll, hogy a termék megfelel-e neki vagy nem, hogy elkölti-e a pénzét Önnél, vagy sem. A kiszállítások kezelése is ide tartozik, illetve a garanciális eseteket se felejtsük el. Az ügyfélszolgálatos feladatkört mi nem tudjuk ellátni. Azonban az első két fő elemet Önnel együttműködve ki tudjuk alakítani. Illetve biztosítani tudjuk, hogy kényelmesen használhassák a vevői a webshopját és Ön is kiváló kommunikációt tudjon végezni velük.

Vevőszerző weboldal

Először is tekintsük át, hogy milyen egy vevőszerzésre kitalált és elkészített honlap. Egy vevőszerzésre kitalált oldalt látogatják a felhasználók. Tegye mindenki a mércét oda, ahová szeretné, de aki napi 1000 látogatót szeretne, annak a napi 10 az kevés.  Mitől vevőszerző a weboldalad? Például attól, hogy a weboldala linkje sok helyen megtalálható a világhálón, méghozzá releváns társoldalakon. Mondjuk egy hasonló témával foglalkozó fórumon, vagy blogon, vagy egy hasonló célcsoportot célzó másik szolgáltató weboldalán. A második dolog, hogy megtaláható a keresőkben. Természetes módon, és keresőhirdetések által is. Legalább az egyiket használva, de kiszámíthatóan látogatókat kell szereznünk a keresőkből. Ha új a weboldala, akkor először hirdessen, utána keresőoptimalizáljon. Ha annyira újszerű terméket forgalmazunk, hogy a potenciális vásárlók problématudata még nem elég érett, akkor Facebookos vagy egyéb banneres hirdetésekkel vonzhatjuk be az embereket olyan oldalakról, ahol hasonló témával foglalkoznak. A vevők kiszolgálása, felhasználói élmény Tehát tisztáztuk, hogy az első lépés a látogatók megszerzése. Ha ez rendben van, akkor még korántsem dőlhetünk hátra. Képzeljük el, ahogy a boltunkba rekordmennyiségű látogató érkezik. Mit tapasztalnak? Azt látják, hogy egy megbízható és minőséget forgalmazó cég vagyunk? Vagy pont az ellentétét sugározzuk? Úgy érzi a látogató, hogy ilyen üzlet nincs még egy a környéken és hogy megtalálta azt, amire már régóta vágyott? Ezek alapján válnak a látogatókból vásárlókká az emberek. Ezt a transzfomációt konverziónak nevezzük. Ennek pedig van egy aránya, ami kiemelten fontos. Méghozzá azért, hogy láthassuk, hogy 100 weboldallátogatóból hányan válnak tényleges vásárlóvá.  Sokszor nem az a gond egy weboldal működésében, hogy nincs elég látogató. Sokszor azt a rossz megoldást választják a tulajdonosok, hogy: akkor most előfizetünk egy méregdrága reklámra és dupla annyi embert hozunk be. Ez rendben lenne akkor, hogyha a konverziós arány is maximalizálva lenne, mert addig csak pazarlunk.  Vevőszerzésre fel! Általában pár egyszerű megoldással többszörösére emelhetjük a konverziót. Így 100 látogatóból nem 10, hanem 25 fog vásárolni. Ez több mind kétszeres emelkedést jelent a forgalmat nézve. Méghozzá úgy, hogy reklámra nem költöttünk egy petákkal sem többet...

Wordpress weboldal

A Wordpress fejlesztői annak idején egy blogmotort szerettek volna fejleszteni. Valószínűleg ők sem sejtették, hogy ennyire divatos és ilyen változatos felhasználása lesz az alkotásuknak. Manapság találkozhatunk céges bemutatkozó oldalakkal, webshopokkal, egyszerű landoló oldalakkal, közösségi oldalakkal, de még belső adminisztrációs progamokkal is, amelyek a Wordpresst használják alaprendszerként. Kifejezetten előnyt jelent ilyen technológiára építeni egy rendszert azok számára, akiknek nem idegen a Wordpress adminisztrációs felülete. Ugyanúgy lehetséges az oldalak, a menük és egyéb tartalmak szerkesztése. Cserélhetőek és naprakészen frissíthetőek a kiegészítők és a sablonok is. Ez nem jelenti azt, hogy korlátokkal kell számolnunk, hiszen bármilyen egyedi ötlet és igény megvalósítható egy ilyen keretrendszerre építkezve is. Összekapcsolható külső alkalmazásokkal is. Például online fizetőkapukkal vagy hírlevélkezelő szolgáltatásokkal.   

Weboldal fogászoknak

Különleges csomagunk a fogászati szegmensben dolgozók számára lett kialakítva. Elsődleges célja, hogy kényelmessé tegye a kommunikációt a betegek és a fogorvosok között, mindezt úgy, hogy kifejezetten marketing szemléletű a felépítés, magyarul fizető vendéget hoz. Felméréseink alapján kiderült, hogy a fogászok jelentős része fontosnak tart bizonyos elemeket a weboldalán. Általában ezek a funckiók a páciensekkel való kapcsolattartást segítik elő. Ilyen az online időpontfoglalás, a szakértő válaszol rész és a szolgáltatások részletes bemutatása. Mobilon is működik Kiemelten fontos újítás a legtöbb hasonló oldaltól eltérően, hogy mobilon is tökéletesen működik, így pár gombnyomással foglalható időpont kedvenc orvosunkhoz. Előre beállított időszakok alapján választhatóak a kezelések. Ez nagy segítség a papír alapú időbeosztás lecseréléséhez is. Ráadásul beállítható, ha nyaralni megy a doktornő vagy doktorúr, így feleslegesen nem fogják zaklatni őt. Fontos a bizalmi kapcsolat Hatalmas ereje van annak, ha a panaszunkat egy olyan szakértőnek mondhatjuk el, aki egyébként nem biztos, hogy bármikor ráérne. Ráadásul teljesen ingyen. Ezt a weboldalt meglátogató betegek megtehetik a szakértő válaszol fül alatt. Ezáltal olyan bizalmi kapcsolat alakul ki páciens és orvosa között, amely alapján bátrabban egyeztetnek tényleges időpontot. Ráadásul az idő múlásával minél több kérdést tettek fel az érdeklődők, annál nagyobb forgalmat jelent a weboldal számára. Ugyanez a helyzet a szakértői bloggal, amely a látogatók számát növelve a marketing részét képezi. Gyakori, friss szakmai hírek és tudnivalók, amelyek aktuálisak a potenciális látogatók számára. Ezt díjazza a Google, így egyre előrébb juthatunk a keresőben is. A keresőoptimalizált kialakítás ugyanezt a célt szolgálja. Keressen fel minket és ismerje meg a többi előnyt is!

Közösségi oldalak

Tagadhatatlan, hogy napjaink fő húzóereje a közösségi oldalakban van. Ki ne tudna legalább egyet mondani? De a Facebookon kívül is rengeteg van, méghozzá a legkülönbözőbb tematikában. Ilyen például a Magyarországon is egyre elterjedtebb üzleti közösségi oldal: a LinkedIn. Vagy hozhatjuk a Facebook nagy konkurenseit is: a Twitter, a Google+ és az Instagram is a közösségre épül.  Aki abban gondolkodik, hogy elkészíti a Facebook konkurenciáját, az nagyon sok pénzt szedjen össze és imádkozzon rengeteget, mert még így sem garantált a siker. De ha komolyan gondolja, hogy közösségi portált szeretne, akkor gondolkozzon tematikusan. Sikeres közösségi oldalak Számos sikeres portál van, amely egy bizonyos témára épül. A DeviantArt például képzőművészeknek kínál szolgáltatásokat és több mint 25 millió regisztrált taggal számol. A Xing szintén egy üzleti oldal, amely elsődlegesen Európa németajkú közösségét célozta meg - 11 millió felhasználóval rendelkezik. De léteznek olyanok is, mint a BlackPlanet, amely kizárólag feketebőrű amerikaikat tart számon, méghozzá 20 milliót. Szóval láthatjuk, hogy kisebb közönség számára is lehetséges működő szolgáltatásokat nyújtani. Ilyen például az online chat vagy videochat. Az általános levelezés, tetszikelés és hozzászólás. Engedélyezhetjük, hogy a felhasználók maguknak hozzanak létre tartalmat, amelyekről véleményt mondhatnak a társaik. Képeket, videókat tölthessenek fel. Fórumokat indíthassanak, vagy eladhassanak valamit a rendszeren belül. Rengeteg a lehetőség és csupán a fantázia szabhat határt. Ha egyedi ötlete van, akkor na habozzon! Keressen fel minket!

Hívjon most!
Szikora Marcell

06-70/702-15-30

Szikora Marcell

vezető fejlesztő

"Garantálom, hogy kézzel fogható eredményekre váltjuk elképzelését. Hívjon most!"