Közösségi oldalak
Tagadhatatlan, hogy napjaink fő húzóereje a közösségi oldalakban van. Ki ne tudna legalább egyet mondani? De a Facebookon kívül is rengeteg van, méghozzá a legkülönbözőbb tematikában.
Ilyen például a Magyarországon is egyre elterjedtebb üzleti közösségi oldal: a LinkedIn. Vagy hozhatjuk a Facebook nagy konkurenseit is: a Twitter, a Google+ és az Instagram is a közösségre épül.
Aki abban gondolkodik, hogy elkészíti a Facebook konkurenciáját, az nagyon sok pénzt szedjen össze és imádkozzon rengeteget, mert még így sem garantált a siker. De ha komolyan gondolja, hogy közösségi portált szeretne, akkor gondolkozzon tematikusan.
Sikeres közösségi oldalak
Számos sikeres portál van, amely egy bizonyos témára épül. A DeviantArt például képzőművészeknek kínál szolgáltatásokat és több mint 25 millió regisztrált taggal számol. A Xing szintén egy üzleti oldal, amely elsődlegesen Európa németajkú közösségét célozta meg - 11 millió felhasználóval rendelkezik. De léteznek olyanok is, mint a BlackPlanet, amely kizárólag feketebőrű amerikaikat tart számon, méghozzá 20 milliót.
Szóval láthatjuk, hogy kisebb közönség számára is lehetséges működő szolgáltatásokat nyújtani. Ilyen például az online chat vagy videochat. Az általános levelezés, tetszikelés és hozzászólás. Engedélyezhetjük, hogy a felhasználók maguknak hozzanak létre tartalmat, amelyekről véleményt mondhatnak a társaik. Képeket, videókat tölthessenek fel. Fórumokat indíthassanak, vagy eladhassanak valamit a rendszeren belül. Rengeteg a lehetőség és csupán a fantázia szabhat határt.
Ha egyedi ötlete van, akkor na habozzon! Keressen fel minket!