Vevőszerző weboldal

Vevőszerző weboldal

Először is tekintsük át, hogy milyen egy vevőszerzésre kitalált és elkészített honlap.

Egy vevőszerzésre kitalált oldalt látogatják a felhasználók. Tegye mindenki a mércét oda, ahová szeretné, de aki napi 1000 látogatót szeretne, annak a napi 10 az kevés. 

Mitől vevőszerző a weboldalad?

Például attól, hogy a weboldala linkje sok helyen megtalálható a világhálón, méghozzá releváns társoldalakon. Mondjuk egy hasonló témával foglalkozó fórumon, vagy blogon, vagy egy hasonló célcsoportot célzó másik szolgáltató weboldalán.

A második dolog, hogy megtaláható a keresőkben. Természetes módon, és keresőhirdetések által is. Legalább az egyiket használva, de kiszámíthatóan látogatókat kell szereznünk a keresőkből. Ha új a weboldala, akkor először hirdessen, utána keresőoptimalizáljon.

Ha annyira újszerű terméket forgalmazunk, hogy a potenciális vásárlók problématudata még nem elég érett, akkor Facebookos vagy egyéb banneres hirdetésekkel vonzhatjuk be az embereket olyan oldalakról, ahol hasonló témával foglalkoznak.

A vevők kiszolgálása, felhasználói élmény

Tehát tisztáztuk, hogy az első lépés a látogatók megszerzése. Ha ez rendben van, akkor még korántsem dőlhetünk hátra. Képzeljük el, ahogy a boltunkba rekordmennyiségű látogató érkezik. Mit tapasztalnak? Azt látják, hogy egy megbízható és minőséget forgalmazó cég vagyunk? Vagy pont az ellentétét sugározzuk? Úgy érzi a látogató, hogy ilyen üzlet nincs még egy a környéken és hogy megtalálta azt, amire már régóta vágyott?

Ezek alapján válnak a látogatókból vásárlókká az emberek. Ezt a transzfomációt konverziónak nevezzük. Ennek pedig van egy aránya, ami kiemelten fontos. Méghozzá azért, hogy láthassuk, hogy 100 weboldallátogatóból hányan válnak tényleges vásárlóvá. 

Sokszor nem az a gond egy weboldal működésében, hogy nincs elég látogató. Sokszor azt a rossz megoldást választják a tulajdonosok, hogy: akkor most előfizetünk egy méregdrága reklámra és dupla annyi embert hozunk be. Ez rendben lenne akkor, hogyha a konverziós arány is maximalizálva lenne, mert addig csak pazarlunk. 

Vevőszerzésre fel!

Általában pár egyszerű megoldással többszörösére emelhetjük a konverziót. Így 100 látogatóból nem 10, hanem 25 fog vásárolni. Ez több mind kétszeres emelkedést jelent a forgalmat nézve. Méghozzá úgy, hogy reklámra nem költöttünk egy petákkal sem többet...

Kiemelt referenciák

Orha Művek Kft céges weboldal

Egy olyan céges weboldalt szerettünk volna elkészíteni Orha úr számára, amely hűen mutatja be az érdeklődőknek az Orha Műveket. Elsődleges volt, hogy a referenciákat kiemelten kezeljük. Nagy felbontású képek, releváns ügyfélvélemények, térképes elhelyezés támasztják alá, hogy nem csak országos szinten, hanem egy nemzetközileg is sikeres cég weboldalán járunk. Mindez lényeges, hisz nem csak egy bemutatóoldalt szerettünk volna készíteni, hanem egy önállóan értékesíteni képes rendszert. Így Google Adwords hirdetésekhez kapcsolható, láthatatlan landoló oldalak is helyet kaptak a honlapon belül.

Szívből ajánlom

A Webness Webügynökség egy igazán jó választás azoknak, akik ügyfélorientált, precíz és rugalmas csapatot keresnek vállalkozásuk informatikai fejlesztéséhez. Vezetője, Szikora Marcell segítőkészsége, megbízhatósága és kompromisszumkereső hozzáállása révén a cég méltó partnerünkké vált. A közös munkánk reméljük szervezeteink számára hosszú távú gyümölcsöző együttműködést jelent. Szívből ajánlom potenciális partnereinek figyelmébe!

Szabados Tímea - Régió Terv Kft

Szabados Tímea

PR szervező Régió Terv Kft

Marketing szemlélet

A Webness Webügynökséggel nagyon könnyű együtt dolgozni. Precízek, kreatívak és nem kell mindent a "szájba rágni", ami jelentősen megkönnyíti a munkát. Elég megbeszélni az alapokat egy projektnél, a részleteket pedig marketing szemlélettel megoldják, a legjobb módon.

Balla-Seethaler Tamás - Seethaler Consulting Kft

Balla-Seethaler Tamás

ügyvezető igazgató Seethaler Consulting Kft
Hívjon most!
Szikora Marcell

06-70/702-15-30

Szikora Marcell

vezető fejlesztő

"Garantálom, hogy kézzel fogható eredményekre váltjuk elképzelését. Hívjon most!"

Hagyományos VS marketing alapú weboldalak

Hagyományos, vagy marketing alapú weboldal a nyerő? Sok tényező befolyásolja a kérdést. Miért drágább az egyik a másiknál? Megéri-e befektetni egy céges honlapba? Miért fontos a vevői életciklus?

Hogyan segíti a webdizájn a marketinget?

Egy weboldal dizájnjával szemben támasztunk bizonyos alapvető elvárásokat: legyen esztétikus, jól használható, több platformon is állja meg a helyét. Mindezek mellett azonban jó dizájn segíti a marketinget, a felhasználók elköteleződését is.