Weboldal-optimalizálás

Weboldal-optimalizálás

Sajnos gyakori tapasztalat az, hogy egy weboldal elkészültével 100%-os teljesítményen működik. Több szempontból vizsgálva is ez a helyzet, nézzünk meg párat ezek közül.

Mobilbarát weboldal

Manapság már ritkábban készülnek nem mobilbarát oldalak, ezért inkább a régebben készült honlapokkal probléma az, hogy okostelefonon nem használható megfelelően, sőt idegesítő a használata. Ha esetleg még olyan weboldallal rendelkezik, amelyik nem mobilkompatibilis, akkor olvasson utána a Mobilbarát weboldal szolgáltatásunknak.

Betöltési sebesség optimalizálása

Leggyakoribb hiba, amit láthatunk akár a hazai piacon is, hogy a nagyobb portálok is nagyon lassan, vagy szinte sehogy nem töltődnek be. Ez a probléma megoldható pár apró lépéssel is, de van, amikor teljes újrastrukturálás szükséges. Foglalkozunk Betöltési sebesség optimalizálással, így tudunk segíteni a hasonló esetekben.

Konverzióoptimalizálás

Talán az egyik legfontosabb, de inkább már haladó szintű tényező a látogatók viselkedését és vásárlásait vizsgáló és optimalizáló folyamat. Azt gondolom, hogy ebben az esetben sosem fogjuk elérni a 100% teljesítményt, mert mindig van mit finomítani. Ez abszolút nem rossz hír, hisz minden egyes helyére tett lépés plusz bevételt jelent, kézzelfogható eredménnyel. Több részletet a Konverzióoptimalizálás szolgáltatásunk aloldalán tudhat meg.

Speciális esetek

Abban az esetben is állunk rendelkezésére, ha speciális optimalizálásra lenne szüksége. Keressen fel minket kérésével!

Kiemelt referenciák

Orha Művek Kft céges weboldal

Egy olyan céges weboldalt szerettünk volna elkészíteni Orha úr számára, amely hűen mutatja be az érdeklődőknek az Orha Műveket. Elsődleges volt, hogy a referenciákat kiemelten kezeljük. Nagy felbontású képek, releváns ügyfélvélemények, térképes elhelyezés támasztják alá, hogy nem csak országos szinten, hanem egy nemzetközileg is sikeres cég weboldalán járunk. Mindez lényeges, hisz nem csak egy bemutatóoldalt szerettünk volna készíteni, hanem egy önállóan értékesíteni képes rendszert. Így Google Adwords hirdetésekhez kapcsolható, láthatatlan landoló oldalak is helyet kaptak a honlapon belül.

Huszti Autómosó

A Huszti Autómosó számára készített céges weboldal reszponzív alapokon nyugszik. Úgynevezett "one page" honlap, amely egyetlen egy oldalból áll. Ez azt jelenti, hogy a felső menü mindig látszik és egy menüpontra kattintva a kapcsolódó tartalomra gördül a nézet. Parallax elemeket is alkalmaztunk, amelyek többsíkúvá teszik az élményt: olyan, mintha több réteg egymáson mozogna scrollozás közben.

Mobilbarát weboldal

Ön valószínűleg elfoglalt ember, így nem találkozott még ezzel a kifejezéssel az interneten. De legalább annyira népszerű ez a szó manapság, mint a Facebook. Ha pedig már véletlenül hallott róla, akkor az Ön számára is lesz újdonság abban a pár mondatban, amit összefoglaltunk erről a technológiáról. Mit jelent a reszponzivitás? Az okoseszközök rohamos elterjedésével igény lett arra, hogy az asztali számítógépeken jól használható weboldalakat valahogy átültessük kisebb kijelzőméretre is. Megjelentek az m.weboldal.hu alakú weboldalak. Lehet, hogy találkozott is már ilyennel, vagy éppen Önnek is volt ilyen weboldala. Ha még mindig van, akkor javaslom, hogy cserélje le, mert számos hátránya van. A második nagy próbálkozás már sikeresebbnek bizonyult, ugyanis kielégítette az összes olyan elvárást, ami a keresőoptimalizálást, a karbantartást, a felhasználói élményt illeti. Ez a reszponzív technológia.  Ingyenes oktatóanyag Összeszedtünk egy pár részes oktatóanyagot, amelyet ingyenesen a rendelkezésére bocsátunk. Töltsr le, használja és fejlesztesse le a reszponzív weboldaladát a konkurencia előtt.  Az alábbi űrlap kitöltése után emailben küldjük az anyagot.

Betöltési sebesség optimalizálása

Nincs kiabrándítóbb annál, mint mikor egy weboldalt ki kell ikszelni még mielőtt bármit is látnánk belőle. Ha ismerős ez a jelenet, akkor nem kell magyaráznom, hogy miért kellemetlen az, ha a saját weboldalunk viselkedik így. Feltételezhetjük, hogy a weboldalunk közvetetten vagy közvetlenül pénzt termel számunkra. Ebben az esetben tiszta ügy, hogy profitot veszítünk, ha a látogatók bizonyos százaléka nem jut el a tartalmunkig.  A legrosszabb eset, ha hirdetéseket is futtatunk. Lehet ez offline vagy online hirdetés is, lehet ez adwords, vagy facebook reklám. Mindaddig a kampányra költött pénzünk nagy része kukába landol, amíg technikailag nincs rendben a weboldalunk. Hogyan gyorsíthatunk a weboldalunk sebességén? Először is fontos megvizsgálni, hogy mi okozhatja a lassulást. Ezek lehetnek a kiváltó okok: Túl nagy méretű képek (rosszul optimalizált képek) Túl sok kapcsolódó fájl (rosszul struktúrált fájlrendszer) Rossz programozási megoldások Rossz szerver beállítások Gyenge teljesítményű szerver Nem feltétlenül szükséges az, hogy szakember vizsgálja át a honlapunkat, hogy megtudhassuk, hogy mely elemek okozzák a problémánkat. Több eszköz is rendelkezésünkre áll.  Google Insight https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ GTMetrix https://gtmetrix.com/ WebPageTest https://www.webpagetest.org/ Miután megkaptuk a pontos leírást, hogy milyen területeken kell javulást elérnünk, már célzottan kérhetjük szakember segítségét a betöltési sebesség optimalizálásához. Amennyiben szeretné, ha weboldala gyorsabb és hatékonyabb legyen, akkor kérje ajánlatunkat még ma!

Konverzióoptimalizálás

Két féle módon csökkenthetjük hirdetéseink költségeit, avagy növelhetjük azok hatékonyságát: Hirdetéseink optimalizálásával Céloldalunk optimalizálásával Magyarul nem mindegy, hogy jól megszerkesztett hirdetéseink milyen minőségű weboldalra mutatnak, illetve, hogy 100 potenciális vásárlónk közül végül honlapunkkkal hányat tudunk meggyőzni arról, hogy számunkra tényleges bevételt generáljanak. Bizalomépítés Gondolkodjunk leegyszerűsítve és nézzük meg, hogy egy látogató miért dönt úgy, hogy nálunk fog vásárolni.  A vásárlás egy olyan döntéshelyzet, amikor a pénzünkért a legjobbat szeretnénk kapni a legolcsóbban. Valljuk be, hogy nagyon nehéz jó döntést hozni manapság, amikor minden problémára legalább 7 termék létezik megoldásként. Az időnk nagyon kevés, hogy eldönthessük pontosan melyik a legmegfelelőbb választás, így érzelmeinkre és megérzéseinkre hallgatunk. Itt lép életbe a bizalom faktor. Egy Önt és a vállalkozását frissen megismerő személy számára azonnali bizalmat keltő elemek lesznek fontosak. Azon van, hogy a bizalmatlanságát csillapítsa, hogy elhihesse Önnek, hogy a konkurenciával ellentétben az Ön ígérete a legigazabb. Ehhez olyan egyszerű eszközök állnak rendelkezésre, mint a: referenciák ügyfélvélemények elismerések, díjak, tanúsítványok Fényképpel, névvel, elérhetőséggel ellátott ügyfélvélemények extra hatékonyak tudnak lenni. A referenciákhoz a megrendelő nevét és telefonszámát is érdemes kitenni - természetesen ha ehhez az említett személy beleegyezését adta. Feltehetünk a weboldalra fényképeket díjátadókról, találkozásokat híres személyekkel, vagy egyéb elemeket, amelyek meggyőzik a látogatót, hogy bízhat az Ön termékében és bátran vásárolhat. Árazási technikák Ha pedig már vásárlásnál tartunk, akkor miért ne maximalizálatnánk egy vevő kosárértékét. Erre való az upsell. Az upsell lényege, hogy arra a pszichológiai tényezőre építünk, hogy ha az ügyfél már kinyitotta a pénztárcáját, akkor könnyebben mond igent, ha ráadásként kínálunk még valamit. Tipikus történet a cipő és a hozzá való cipőbox a boltban. Gondolom Ön is ismeri a történetet. De ugyanilyen az "Adhatom nagy kólával a közepes helyett?" kérdés is. Tehát a lényeg, hogy egy pici lépéssel a vásárlás összértékét növeljük meg. Több fajta upsell is létezik. Ilyen például a mennyiségi upsell, amikor kosárba rakás után rákérdezünk, hogy: nem veszel inkább kettőt és akkor legközelebb nem kell postaköltséget fizetned, vagy rendeljetek együtt a barátnőddel, stb... Van a következő lépcsős upsell, amikor egy termékhez felajánljuk a hozzá tartozó kiegészítőt, ahogy a fenti példában is olvasattuk. Mondjuk egy telefonhoz a hozzá tartozó tokok egyikét, vagy egyéb tartozékot. Az ingyenszállításos upsell esetén felkínáljuk a vásárlónak, hogy tegyen be a kosarába egy bizonyos értékű terméket, mert így a kiszállítás már ingyenes lesz. Az emberek nagy része inkább egy plusz terméket választ, minthogy a postázásért fizessen. Ugyanilyen technika az is, hogy több terméket egy csoportba rendezünk. Például egy cipőt, farmerrel és felsővel. Adhatunk a csomagra kedvezményt, de nem feltétlenül szükséges.  Megvalósítható ez az én webshopomban is? Abszolút! De nem is kell tipikusan webshopnak lenni. Bárhol beépíthetőek ezek az elemek, ahol konkrét vásárlási folyamat történik a weben. Jelentkezzen nálunk, ha Önnél is elkezdhetjük az optimalizálást!

Hívjon most!
Szikora Marcell

06-70/702-15-30

Szikora Marcell

vezető fejlesztő

"Garantálom, hogy kézzel fogható eredményekre váltjuk elképzelését. Hívjon most!"

Sikertörténet: Orha Művek Kft.

Körülbelül február elején keresett meg az irodámban Orha József az Orha Művek ügyvezetője. Kíváncsi volt, hogy milyen eszközökkel lehetne a cége online megjelenését pár szinttel magasabbra emelni. Az egész így kezdődött...