Webshopkészítés

Webshopkészítés

Egy jól működő webáruháznak 3 fő összetevője van: kiszámítható vevőszerzés, stabil üzemű és felhasználóbarát weboldal, illetve megfelelő minőségű termékek és talpraesett ügyfélszolgálat.

A 3 tényező egy folyamatot is alkot, amelyet nekünk tervezéskor figyelembe kell venni. Honnan érkezik a vevő? A webshop melyik részére irányítjuk? Mit kínálunk neki? Milyen eszközökkel nyerjük el a bizalmát? Hogy tudunk számára még olyan termékeket kínálni, amelyeket nagy valószínűséggel szívesen vásárol meg plusszban?

Ezek mind olyan részletek, amelyeket a tervezéskor már tisztán kell látni. 

Vevőszerzés

A vevőszerző rendszerünk rengeteg csatornán keresztül áramoltathatja be az érdeklődőket. Ez lehet online vagy offline megoldás is, attól függően, hogy a célcsoportunkat hol lehet elérni a leghatékonyabb módon. 

Talán a legklasszikusabbak a Facebook vagy a Google Adwords hirdetések, de egyéb banneres reklámokat is használhatunk. Illetve ott vannak a PR cikkek, amelyeket hasonló témakörben íródó online blogokon is elhelyeztethetünk.

Tehát van forgalom a weboldalon. Ez már egy bizonyos összegbe került számunkra. Ezután már nem mindegy, hogy ezen az összegen lézengő látogatókat, vagy nagy értékű vásárlókat irányítottunk a webáruházunk termékeire.

A webshop minősége

Az oldal lassú, vagy éppen nem elérhető. A termékekről alig vannak képek, de azok is kis méretűek és homályosak. Túl van bonyolítva a rendelés és regisztrációs emailek hadát kell visszaigazolni ahhoz, hogy tudjunk rendelni egy apró terméket. Az eredmény az, hogy a vevőszerzésre elköltött pénz az ablakon távozott.

Magyarul elsődleges az, hogy technikailag és használhatóság szempontjából kifogástalan legyen az oldal. Nem is beszélve arról, hogy manapság az okostelefonokról internetezők és vásárlók megelőzték az asztali számítógépet használókat. Tehát, aki nem készül fel arra, hogy mobilon is megfelelően működjön az oldal, az a vevők több, mint felét elvesztette. Mintha a boltjába csak minden második embert engedne be.

A kiszolgálás

Az ügyfélszolgálat az utolsó nagy pillér, amelyen sok múlhat. Ha esetleg nem került fel egy termékhez bizonyos információ, ami a vásárló számára fontos lenne, akkor telefonál. Ha telefonál, akkor azonnali információra van szüksége. Ezen az információn áll, hogy a termék megfelel-e neki vagy nem, hogy elkölti-e a pénzét Önnél, vagy sem. A kiszállítások kezelése is ide tartozik, illetve a garanciális eseteket se felejtsük el.

Az ügyfélszolgálatos feladatkört mi nem tudjuk ellátni. Azonban az első két fő elemet Önnel együttműködve ki tudjuk alakítani. Illetve biztosítani tudjuk, hogy kényelmesen használhassák a vevői a webshopját és Ön is kiváló kommunikációt tudjon végezni velük.

Kiemelt referenciák

SuperTruper szerszámbolt

Sárospatak legkiválóbb szerszámüzletének weboldala. Elég komoly ráncfelvarráson esett át az előző oldalhoz képest. Ráadásul teljesen mobilbarát megjelenést kapott. De ennél még tovább mentünk! A főoldalon megtalálható egy Magyarország térkép, amely minden böngészőmérethez igazodik. Ráadásul ha a megyék bármelyikére rávisszük az egerünket, akkor megjelenik az adott terület képviselőjének elérhetősége is. Szintén mobilbarát az egérrel lapozható online katalógus, amely tartalmazza az összes elérhető terméket, kategóriákra bontva, cikkszámokkal és képekkel.

Nami Webshop

A Nami oldala abból a szempontból érdekes, hogy két jól elkülöníthető szakaszban készült el. Az első fázis egy céges bemutatkozó weboldal elkészítése volt. A célja a cég és a termékek bemutatása szövegesen, illetve fotókkal. A második fázisban egy webshop modult építettünk be a már meglévő rendszerbe. Ezáltal már nem csak nézegetni lehet a figurákat, de meg is lehet őket vásárolni. Az oldal szerkezetét nézve mobilbarát és több nyelven is működik.

Maximális minőség

Ügyfélbarát, megbízható, korrekt, és nem utolsó sorban profi minőség. Szeretek Marcellal és a Webness Webügynökséggel együtt dolgozni, jól működik a kommunikáció, képesek a designerek fejével is gondolkodni, a határidők mindig tartva vannak, problémás kérdésekre is mindig találunk megoldást, mindezek mellet maximális minőség is jellemzi a leadott munkákat.

Bács Levente - Pump City

Bács Levente

tulajdonos Pump City

Marketing szemlélet

A Webness Webügynökséggel nagyon könnyű együtt dolgozni. Precízek, kreatívak és nem kell mindent a "szájba rágni", ami jelentősen megkönnyíti a munkát. Elég megbeszélni az alapokat egy projektnél, a részleteket pedig marketing szemlélettel megoldják, a legjobb módon.

Balla-Seethaler Tamás - Seethaler Consulting Kft

Balla-Seethaler Tamás

ügyvezető igazgató Seethaler Consulting Kft
Hívjon most!
Szikora Marcell

06-70/702-15-30

Szikora Marcell

vezető fejlesztő

"Garantálom, hogy kézzel fogható eredményekre váltjuk elképzelését. Hívjon most!"

Mit tanulhatunk a szemkövetésből?

Egy hatékony weboldal felépítéséhez ismernünk kell a felhasználók viselkedését, és az alapján kialakítani az oldalt. Erre az egyik leghatékonyabb eszköz a szemkövetés.

5 tipp, amivel egyszerűen javíthatsz weboldaladon

Nem könnyű olyan weboldalt készíteni, amely a szándékaidnak megfelelően képes irányítani a látogatót – de nem is lehetetlen. Csak ismerned kell a szokásaikat, és elkerülni a leggyakoribb hibákat.

Hatékonyabb dizájn egyszerűsítéssel?

Rengeteg döntést kell meghoznod, ha új dizájnt akarsz egy weboldalnak – a legtöbb esetben azonban jobban jársz, ha nem bonyolítod túl a dolgokat.