Céges bemutatkozó weboldal

Céges bemutatkozó weboldal

Vége annak az időszaknak, amikor automatikusan előnyt jelent az a tény, hogy van egy weboldalunk. A mai kor felhasználójának több kell. 

Általános az a gondolat, hogy a cégvezetők a honlapokra úgy gondolnak, mint egy katalógusra vagy prospektusra. Az pedig még nagyobb gond, hogy úgy is használják.

Tehát kizárólag annak a kezébe nyomjuk bele, aki betér hozzánk. Kizárólag üzletkötés közben hivatkozunk rá. Ráadásul alig frissítjük. Több éve ugyanaz a tartalom, a felépítés pedig még régebbi. 

Mitől működik jól egy céges weboldal manapság?

Mint minden marketing eszköz, így a weboldal is akkor működik jól, ha van értékesítési stratégiánk. Azaz megvannak a lépések, hogy egy potenciális vásárlóval ki melyik fázisban mit csinál egy folyamaton belül. Ha tehát folyamatokban gondolkozunk, akkor megtalálhatjuk azokat a pontokat, ahová a weboldalt, mint értékesítőt be tudjuk illeszteni.

Például ez azt jelenti, hogy a potenciális ügyfelek az oldalra kerülnek, onnan pedig továbbmennek. Jó esetben tovább az értékesítési csatornán a konkrét vásárlásig, kevésbé jó esetben pedig abba a körkörös folyamatba, ahol keringtetjük őket az interneten, amíg vissza nem térnek és be nem csúsznak vásárolni - ez a remarketing. A legkevésbé jó eset az, hogy sosem költ nálunk egy forintot sem, de nem ez a legrosszabb. 

A legrosszabb eshetőség

A legrosszabb az, ha egy potenciális vásárlót elengedünk. Akit egy megfelelően működő automatikus értékesítői céges weboldal behozott volna a boltba, de mi nem rendelkezünk ilyennel. 

Képes a weboldala arra, hogy kiszűrje és tálcán kínálja a legjobb vásárlókat?

Kiemelt referenciák

Orha Művek Kft céges weboldal

Egy olyan céges weboldalt szerettünk volna elkészíteni Orha úr számára, amely hűen mutatja be az érdeklődőknek az Orha Műveket. Elsődleges volt, hogy a referenciákat kiemelten kezeljük. Nagy felbontású képek, releváns ügyfélvélemények, térképes elhelyezés támasztják alá, hogy nem csak országos szinten, hanem egy nemzetközileg is sikeres cég weboldalán járunk. Mindez lényeges, hisz nem csak egy bemutatóoldalt szerettünk volna készíteni, hanem egy önállóan értékesíteni képes rendszert. Így Google Adwords hirdetésekhez kapcsolható, láthatatlan landoló oldalak is helyet kaptak a honlapon belül.

Huszti Autómosó

A Huszti Autómosó számára készített céges weboldal reszponzív alapokon nyugszik. Úgynevezett "one page" honlap, amely egyetlen egy oldalból áll. Ez azt jelenti, hogy a felső menü mindig látszik és egy menüpontra kattintva a kapcsolódó tartalomra gördül a nézet. Parallax elemeket is alkalmaztunk, amelyek többsíkúvá teszik az élményt: olyan, mintha több réteg egymáson mozogna scrollozás közben.

Ahogy szerettem volna

Gyors munkavégzés, gyors kommunikáció és megbízhatóság. Ez az, amiért szívesen ajánlom a Webness Webügynökséget másoknak is. A szolgáltatás minősége maximális és minden úgy készült el, ahogy szerettem volna. Köszönöm!

Bakos Gábor -

Bakos Gábor

szaxofonművész

Lelkesek, elhivatottak

Nem futószalagszerűen csináltatok nekem egy weblapot, hanem agyaltatok is a minél jobb megoldásokon. Lelkesek, elhivatottak vagytok, ajánlani foglak másoknak, mert tudom, hogy a legjobbat próbáljátok majd nyújtani nekik is.

Orha József - Orha Művek Kft.

Orha József

ügyvezető igazgató Orha Művek Kft.
Hívjon most!
Szikora Marcell

06-70/702-15-30

Szikora Marcell

vezető fejlesztő

"Garantálom, hogy kézzel fogható eredményekre váltjuk elképzelését. Hívjon most!"

5 tipp, amivel egyszerűen javíthatsz weboldaladon

Nem könnyű olyan weboldalt készíteni, amely a szándékaidnak megfelelően képes irányítani a látogatót – de nem is lehetetlen. Csak ismerned kell a szokásaikat, és elkerülni a leggyakoribb hibákat.

Hagyományos VS marketing alapú weboldalak

Hagyományos, vagy marketing alapú weboldal a nyerő? Sok tényező befolyásolja a kérdést. Miért drágább az egyik a másiknál? Megéri-e befektetni egy céges honlapba? Miért fontos a vevői életciklus?