Beléptető rendszerek

Beléptető rendszerek

Beléptető rendszereink több szempontból is egyediek. Nézzük viszont elsősorban az alap funkciókat:

  • Definiálható területek
  • Jogosultsági szinten területenként
  • RFID kártya alapú működés
     

Munkabeosztási modul

Mivel a beléptető kapuk használata során egy dolgozó adatait rögzítjük, így megmondható, hogy meddig tartózkodott benn a munkacsarnokban, illetve mennyi időt töltött az öltözőben, pihenőben, vagy dohányzóban.

Ezen adatok alapján a hónap végén összevethető eredményt kaphatunk az előre eltervezett munkarenddel, majd ezt jóváhagyva pár gombnyomásra elküldhető a tényleges munkavégzési, illetve szabadságolási információ csomag a könyvelésre.

Természetesen ezen adatok ellenőrzésére több eszköz is rendelkezésre áll, amelynek az a célja, hogy csak a valós munkavégzésért járó díj kerüljön kifizetésre és hogy pontosan nyomon lehessen követni a táppénzen, vagy szabadságon lévő kollegákat.

Azonnali ellenőrizhetőség

A munkabeosztási modul segítségével előre meghatározható, hogy melyik dolgozó melyik területen fog tartózkodni a nap során. A területre belépve okostelefonon keresztül a vezető ellenőrizni tudja a belépési adatok alapján, hogy minden dolgozó a területen tartózkodik-e, illetve van-e olyan, akinek nem szabadna az adott helyen lennie.

Emellett egy dolgozó kártyáját beolvasva az okostelefon azonnal meg tudja mondani, hogy a dolgozó mióta áll alkalmazásban a cégnél, illetve milyen munkaterületre lett beosztva. 

Természetesen a beléptető kapuk is azonnal ellenőrizhetőek online, illetve távolról irányíthatóak.

További funkciók

További funkciókkal is rendelkezik rendszerünk. Ilyen például a vendék kártyák kezelése, az automatikus szinkronizáció hálózati hiba esetén, illetve számos egyéb is, melyről szívesen adunk tájékoztatást személyesen, telefonon, vagy emailben...

Kiemelt referenciák

Személyügyi program

Az összes dolgozó adata egy adott rendszerben, amelyben végtelen számú kombináció áll rendelkezésre a lekérdezésekhez. Mindez összekötve a munkaidő beosztást végző rendszerrel.

Munkaidő nyilvántartás

Részlegenkénti munkaidő előretervező, többszintű felhasználói jogosultsággal, illetve kimutatásokkal, automatikus bérfeladással. Szabadságok és munkaszüneti napok kezelve.

Ár/érték arány nagyon jó

A közösen kidolgozott rendszereink megoldása nagyon hatékonyan, rugalmasan történt. A Webness által létrehozott szoftverek kialakításánál teljes mértékben a megrendelő igényei voltak szem előtt tartva. Nagyon pozitív a hozzáállásuk a tesztidőszak letelte utáni problémák megoldásához. Nem utolsó sorban a munkájuk ár/érték aránya nagyon jó.

Zelerik Attila - Medor Kft.

Zelerik Attila

ügyvezető igazgató Medor Kft.
Hívjon most!
Szikora Marcell

06-70/702-15-30

Szikora Marcell

vezető fejlesztő

"Garantálom, hogy kézzel fogható eredményekre váltjuk elképzelését. Hívjon most!"