Beléptető rendszerek
Beléptető rendszereink több szempontból is egyediek. Nézzük viszont elsősorban az alap funkciókat:
- Definiálható területek
- Jogosultsági szinten területenként
- RFID kártya alapú működés
Munkabeosztási modul
Mivel a beléptető kapuk használata során egy dolgozó adatait rögzítjük, így megmondható, hogy meddig tartózkodott benn a munkacsarnokban, illetve mennyi időt töltött az öltözőben, pihenőben, vagy dohányzóban.
Ezen adatok alapján a hónap végén összevethető eredményt kaphatunk az előre eltervezett munkarenddel, majd ezt jóváhagyva pár gombnyomásra elküldhető a tényleges munkavégzési, illetve szabadságolási információ csomag a könyvelésre.
Természetesen ezen adatok ellenőrzésére több eszköz is rendelkezésre áll, amelynek az a célja, hogy csak a valós munkavégzésért járó díj kerüljön kifizetésre és hogy pontosan nyomon lehessen követni a táppénzen, vagy szabadságon lévő kollegákat.
Azonnali ellenőrizhetőség
A munkabeosztási modul segítségével előre meghatározható, hogy melyik dolgozó melyik területen fog tartózkodni a nap során. A területre belépve okostelefonon keresztül a vezető ellenőrizni tudja a belépési adatok alapján, hogy minden dolgozó a területen tartózkodik-e, illetve van-e olyan, akinek nem szabadna az adott helyen lennie.
Emellett egy dolgozó kártyáját beolvasva az okostelefon azonnal meg tudja mondani, hogy a dolgozó mióta áll alkalmazásban a cégnél, illetve milyen munkaterületre lett beosztva.
Természetesen a beléptető kapuk is azonnal ellenőrizhetőek online, illetve távolról irányíthatóak.
További funkciók
További funkciókkal is rendelkezik rendszerünk. Ilyen például a vendék kártyák kezelése, az automatikus szinkronizáció hálózati hiba esetén, illetve számos egyéb is, melyről szívesen adunk tájékoztatást személyesen, telefonon, vagy emailben...