A mobilos fordulóponton túl

Szikora Marcell Szikora Marcell | olvasási idő: 3 perc

2014-ben mindenki azt hangoztatta, hogy a mobilok hamarosan átveszik majd az uralmat a neten, s hogy ezért milyen fontos a reszponzív dizájn, az okoseszközöket használók kiszolgálása. Mostanra túl vagyunk a fordulóponton, a várakozásokból pedig valóság vált.

Tovább olvasom...

Valóban megtérül a reszponzív dizájn?

Szikora Marcell Szikora Marcell | olvasási idő: 4 perc

Az üzletben bármilyen befektetésnek akkor van csak értelme, ha legalábbis hosszú távon számíthatunk a megtérülésére. Így van ez a webes jelenléttel is.

Tovább olvasom...

A statisztika megmutatja, miért van szükséged reszponzív dizájnra

Szikora Marcell Szikora Marcell | olvasási idő: 3 perc

Ha még mindig azt hiszed, hogy reszponzivitás nélkül is jól megvagy, megmutatjuk, miből maradsz ki.

Tovább olvasom...

Ezt kell elkerülnöd, ha reszponzív dizájnt akarsz

Szikora Marcell Szikora Marcell | olvasási idő: 4 perc

A neten ma már körülbelül minden nyolcadik oldal reszponzív dizájnt alkalmaz - legalábbis a legnépszerűbb, legolvasottabb oldalak közül. Ez a szám egyre nő, sokan azonban nincsenek tisztában azzal, hogy magában a reszponzivitás még nem minden.

Tovább olvasom...