Sikertörténet: Orha Művek Kft.

Szikora Marcell Szikora Marcell | olvasási idő: 9 perc

Körülbelül február elején keresett meg az irodámban Orha József az Orha Művek ügyvezetője. Kíváncsi volt, hogy milyen eszközökkel lehetne a cége online megjelenését pár szinttel magasabbra emelni. Az egész így kezdődött...

Tovább olvasom...

Hagyományos VS marketing alapú weboldalak

Szikora Marcell Szikora Marcell | olvasási idő: 9 perc

Hagyományos, vagy marketing alapú weboldal a nyerő? Sok tényező befolyásolja a kérdést. Miért drágább az egyik a másiknál? Megéri-e befektetni egy céges honlapba? Miért fontos a vevői életciklus?

Tovább olvasom...

A mobilos fordulóponton túl

Szikora Marcell Szikora Marcell | olvasási idő: 3 perc

2014-ben mindenki azt hangoztatta, hogy a mobilok hamarosan átveszik majd az uralmat a neten, s hogy ezért milyen fontos a reszponzív dizájn, az okoseszközöket használók kiszolgálása. Mostanra túl vagyunk a fordulóponton, a várakozásokból pedig valóság vált.

Tovább olvasom...

Hogyan segíti a webdizájn a marketinget?

Szikora Marcell Szikora Marcell | olvasási idő: 3 perc

Egy weboldal dizájnjával szemben támasztunk bizonyos alapvető elvárásokat: legyen esztétikus, jól használható, több platformon is állja meg a helyét. Mindezek mellett azonban jó dizájn segíti a marketinget, a felhasználók elköteleződését is.

Tovább olvasom...

Valóban megtérül a reszponzív dizájn?

Szikora Marcell Szikora Marcell | olvasási idő: 4 perc

Az üzletben bármilyen befektetésnek akkor van csak értelme, ha legalábbis hosszú távon számíthatunk a megtérülésére. Így van ez a webes jelenléttel is.

Tovább olvasom...